На конкурс відведено дуже стислі терміни:
4.7. Конкурс проводиться у 4 (чотири) етапи:
І етап: (08.11.19 - 22.11.19 до 23:59) прийом конкурсних робіт. Конкурсна комісія має право подовжити термін подачі конкурсних робіт, відтермінувавши ІІ та ІІІ етапи на відповідну кількість днів.
ІІ етап: (23.11.19 - 25.11.19 до 23:59) розгляд Конкурсною комісією конкурсних робіт та відбір п’яти фіналістів з подальшим їх оприлюдненням на Facebook сторінці КОДА для інтернет-опитування.
ІІІ етап: (26.11.19 - 27.11.19 до 23:59) – інтернет-опитування мешканців Київської області.
IV етап: (28.11.19 до 15:00) - визначення і оприлюднення переможця Конкурсною комісією з урахуванням результатів Інтернет-опитування.
І дуже "оригінальне" нагородження переможця, з якого залишаться копійки, після виготовлення брендбуків і сувенірної продукції:
8.2. Переможець конкурсу отримує всеукраїнське визнання як творця туристичного бренду Київщини та контракт на суму 250 000,00 грн (двісті п’ятдесят тисяч гривень) на розробку повноцінного брендбуку та виготовлення ромоатрибутики
(Додаток 7). З суми у 250 000,00 грн (двісті п’ятдесяти тисяч гривень) переможець зобов’язується оплатити виробництво брендбука накладом 300 примірників та сувенірної промоатрибутики, відповідно до пункту Додатку 7 . Організатор надає
сприяння у виробництві цієї сувенірної продукції та друку брендбуків.
...
Вимоги щодо накладу візуальної промоційної продукції, яку, у відповідності до умов конкурсу, переможець має виготовити впродовж двох тижнів з дня оголошення його переможцем:
а) брендбук - 300 одиниць;
б) футболка чоловіча і жіноча розмірами S, M, L, XL - загалом 200 одиниць;
в) ручка для письма - 500 одиниць;
г) чашка об’ємом 300 мл - 200 одиниць;
ґ) блокнот - 500 одиниць;
д) кепка (бейсболка) - 100 одиниць;
е) прозора наліпка - 300 одиниць;
є) гофрований стакан для кави - 4000 одиниць.