Брендинг Верховної Ради України

Історичні та сучасні національні символи

Брендинг Верховної Ради України

Повідомлення ABG » 04 серпня 2020, 11:28

Олена Кондратюк: питання брендингу Верховної Ради України має відповідати сучасним європейським вимогам та відкритості влади
Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України
Опубліковано 19 червня 2020, о 14:51

У четвер 18 червня відбулось перше засідання Робочої групи по розробці брендингової стратегії Верховної Ради України, яка була створена відповідно до Розпорядження Голови українського Парламенту Дмитра Разумкова.

Засідання Робочої групи провела Заступник Голови Верховної Ради України Олена Кондратюк. У засіданні Робочої групи також взяли участь народні депутати України Андрій Осадчук та Наталія Приходько, представники Апарату Верховної Ради України, представники та експерти Програми розвитку ООН в Україні, а також представники креативних агенцій.

Розпочинаючи засідання Робочої групи Олена Кондратюк наголосила, що питання брендингу Верховної Ради України має відповідати сучасним європейським вимогам та відкритості влади.

Заступник Голови Верховної Ради України навела приклад брендингу парламентів Данії та Великобританії. При цьому вона зауважила, що основне завдання полягає не лише в розробці логотипу.

«Йдеться, не лише про затвердження графічного оформлення документів, розробки сувенірної продукції, мова йде про впровадження брендингової стратегії і розуміння того, що таке парламент в Україні», - підкреслила Олена Кондратюк.

Народний депутат Андрій Осадчук наголосив: «Не потрібно придумувати велосипед, перед нами стоять комунікативні завдання і нам необхідно будувати репутацію і формувати свою «identity» (індивідуальність) і запит для цього є великий, а виконання - немає. Наше завдання систематизувати, вибудувати логіку базових ідей і запропонувати одну єдину».

Одне з головних завдань брендингу, за словами А. Осадчука, - це сформувати не персоніфікований імідж парламенту, а репутацію і сприйняття парламенту в суспільстві, як інституції.

Заступник Керівника Апарату Верховної Ради України Микола Шевчук поінформував про напрацювання нових напрямків з відкритості парламенту. «Значним внеском на сьогодні є відкриття Освітнього центру Верховної Ради України», - сказав Микола Шевчук і зауважив, що наразі триває пошук нових форм популяризації та відкритості парламенту, запроваджуються нові традиції законодавчого органу. Так, за словами Заступника Керівника Апарату Верховної Ради України, започатковане урочисте підняття Державного прапора перед будинком національного парламенту. Микола Шевчук також розповів учасникам засідання про оновлений вебсайт Верховної Ради України: «У майбутньому, саме сайт буде одним з основних популяризаторів нового бренду парламенту», - додав він.

На вивченні досвіду брендингу європейських парламентів акцентувала увагу Наталія Ватаманюк, фахівець з е-врядування та прозорості роботи парламенту, Програми розвитку ООН в Україні. В цьому контексті вона зауважила, що досі не існує логотипу Верховної Ради України.

Керівник Інформаційного управління Апарату Верховної Ради України Тарас Пастушенко відзначив напрацювання профільних парламентських комітетів з розбудови комунікацій з громадськістю та їх ідентифікації. «Комітети активно наповнюють контентом свої сайти та сторінки у соцмережах, відкривають ютуб-канали», - сказав Тарас Пастушенко та додав: «однак, все це потребує систематизації й приведення до одного стилю».

У свою чергу, присутні на заході представники творчих агенцій висловили зацікавленість у співпраці та наголосили, що для них важливим є формування розуміння у широкому загалі - що таке український парламент.

За результатами обговорення було вирішено, що представники креативних агенцій підготують свої ідеї та концепти брендингу Верховної Ради України.

Наступне засідання Робочої групи відбудеться 02 липня цього року.

https://bit.ly/2NoXEK1
https://www.rada.gov.ua/news/Novyny/194496.html

Брендингова стратегія Верховної Ради України: робота розпочата❗️
22 червня 2020

«Питання брендингу Верховної Ради України має відповідати сучасним європейським вимогам та відкритості влади», — наголосила Заступниця Голови Парламенту України Олена Кондратюк під час першого засідання Робочої групи з розробки брендингової стратегії Верховної Ради України, створеної Розпорядженням Голови українського Парламенту Дмитра Разумкова.

Віцеспікерка навела приклад брендингу Парламентів Данії та Великої Британії й зауважила, що основне завдання полягає не лише в розробці логотипа.

«Ідеться не лише про затвердження графічного оформлення документів, розробки сувенірної продукції, а про впровадження брендингової стратегії і розуміння того, що таке Парламент в Україні», — наголосила Олена Кондратюк.

У засіданні Робочої групи взяли участь народні депутати України Андрій Осадчук та Наталія Приходько, представники Апарату Верховної Ради України, представники та експерти Програми розвитку ООН в Україні, а також креативні агенції.

За результатами обговорення, вирішили, що представники креативних агенцій підготують свої ідеї та концепти брендингу Верховної Ради України.
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 8814
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів

Re: Брендинг Верховної Ради України

Повідомлення ABG » 04 серпня 2020, 11:30

До 30-ї річниці незалежності України плануємо розробити оновлений брендинг Верховної Ради України, - Олена Кондратюк
Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України
Опубліковано 31 липня 2020, о 15:46

31 липня відбулося третє засідання Робочої групи з розробки брендингової стратегії Верховної Ради України. Під час зустрічі народні депутати України, представники Апарату Верховної Ради України та креативних агентств обговорили бачення бренду українського парламенту й напрацювання Робочої групи.

Заступниця Голови Верховної Ради України Олена Кондратюк акцентувала увагу на важливості співвідношення державної символіки й брендингу парламенту.

«Сьогодні на засіданні Робочої групи з підготовки проекту закону про державні символи України говорили про важливість прийняття всього законодавства, що стосується державної символіки до 30-ти річчя незалежності України. Для брендингу це дуже важливо. Маємо на меті впорядкувати різнотипну візуалізацію, що є сьогодні. До 30-ї річниці незалежності України плануємо розробити оновлений брендинг Верховної Ради України», - зазначила віцеспікерка Олена Кондратюк.

Заступник Керівника Апарату Верховної Ради України Микола Шевчук нагадав про досвід розробки брендів парламенту Великобританії та Європейського парламенту, в яких фокус зроблено на традиції та представницьку демократію.

«Важливо напрацювати ідеологічну та візуальну частину брендингу. Адже бренд виконує функцію донесення меседжів, що мають бути не з минулого, а з майбутнього. Сам дизайн має бути побудований на ключових змістах», - зазначив Євген Зінгерман, засновник креативної агенції, представляючи концепцію ребредингу.

Народний депутат України Володимир В’ятрович зауважив, що варто проговорити ідеологічну складову. Оскільки будівля парламенту 1939 року не несе правильного посилу для демократичного бренду, а образ радянського минулого.

За результатами зустрічі, в серпні-вересні 2020 року заплановано провести фокус-групи серед працівників Апарату, народних депутатів, цільових аудиторій та сформувати ідеологічну складову бренду парламенту за підтримки Проекту ЄС-ПРООН з Парламентської реформи

Довідково: Робоча група з розробки брендингової стратегії Верховної Ради України утворена Розпорядженням Голови парламенту Дмитра Разумкова. Під час двох попередніх засідань Робочої групи 18 червня та 2 липня 2020 року обговорено ідеї та бачення бренду парламенту представниками креативної індустрії.

https://www.rada.gov.ua/news/Novyny/196502.html
Аватар користувача
ABG
Site Admin
 
Повідомлення: 8814
З нами з: 18 грудня 2009, 21:34
Звідки: Львів


Повернутись в Державні символи України

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей

cron