Дивіться, який вигляд має новий туристичний логотип Полтавщини і що він означає
Єгор Рудь, 13 Серпня 2020, 13:22
У четвер, 13 серпня, презентували логотип туристичної галузі Полтавської області. Логотип створило підприємство Lampa agency. Візуалізація коштувала Департаменту культури й туризму ОДА 20 тис. грн.
Розробка тривала 7 місяців. Тим часом студенти Полтавської політехніки провели опитування людей в місті та на Івановій горі та Краєзнавчому музеї. Після цього розробили технічне завдання для підприємства й корегували результат.
Окрім загального логотипу намалювали окремі туристичні логотипи з різними образами:
- «надихайся» з обличчям Миколи Гоголя;
- «пізнавай» з полтавським краєзнавчим музеєм;
- «смакуй» з полтавськими галушками;
- «ярмаркуй» з Опішнянським глечиком;
- «майструй» з Решетилівським рушником.
Заступниця голови обласної державної адміністрації Катерина Рижеченко розповіла, що логотип або його частини можуть використовувати будь-які представники туристичної галузі:
«Звернувшись до Департаменту культури й туризму ОДА безоплатно можна отримати в різних розширеннях цей логотип і використовувати у своїй діяльності. Нічого не є константою, тому зараз чекаємо на критику. Але все-таки ми вже зробили цілісний варіант».
Для кожного логотипу підібрали окремий колір, наприклад, андроїдний зелений для «надихайся», що «підсвідомо асоціюється зі стабільністю, сталістю та наполегливістю».
https://zmist.pl.ua/news/divitsya-yakii ... -oznachaje