Вишивка vs. кільця: На сесії Рівнеради - "батл" брендів міста
31.03.2016
На сесії Рівненської міськради розробники логотипу міста Рівне представили свої варіанти брендування міста.
Перший логотип - скандально відомі три кільця - презентує дизайнер Олексій Огонь.
Окремі депутати висловили своє невдоволення. Мовляв, не має зв'язку з історією міста.
Другий альтернативний бренд Рівного презентують переможці народного голосування Андрій Цьось та Анастасія Хмара.
В основі бренду - традиційна червона вишивка.
http://www.rivne1.tv/Info/?id=63036Сьогодні депутати мають визначитися з логотипом Рівного
Чтв, 03/31/2016 - Ангеліна Непомняща
31 березня, під час засідання сесії депутати міської ради розглядатимуть Проект рішення «Про затвердження логотипу Рівного та взяття за основу бренда міста». Логотип Рівного міські обранці обиратимуть з-поміж двох варіантів – скандальних «кілець», які були розроблені за грантові кошти ЄС, та альтернативного логотипу, який переміг на конкурсі, що організували активісти.
Нагадаємо, грантові «дірки від бублика» викликали обурення у рівнян, бо аж ніяк не асоціюються з містом. Тому громадські активісти ініціювали розробку альтернативних варіантів логотипу. В результаті більшість рівнян підтримали альтернативний варіант логотипу міста із запропонованих семи, який позиціонує місто як перехрестя і стане складовою бренду Рівного.
А який варіант бренду міста підтримає більшість депутатів, стане відомо сьогодні під час засідання сесії.
Вже перед початком сесії біля сесійної зали були присутні представники альтернативного та розробленого фахівцями бренду Рівного. І ті й інші у футболках свого логотипу. До речі, представники альтернативного бренду при вході до сесійної зали розвішали кульки зі своїм лого.
http://golosno.com.ua/novini/1459408317 ... vnogo.html