Харківський дизайнер Сергій Мішакін розробив логотип, присвячений Другій світовій війні.
Ідею створення логотопу подав директор Інституту національної пам'яті В.В'ятрович, а власне до дизайнера звернувся керівник Національної телерадіокомпанії З.Аласанія.
Логотип був створений за два дні. За основу взято звичний для Європи символ пам'яті жертв війни — червоний мак.
«Ми хотіли посилити це й знайти графічно просте рішення. Логотип зроблено з чотирьох кругів в певних пропорціях. Кожний з кругів прозорий, вони накладаються друг на друга. Те, що ми хотіли, — наблизити це до образу кульового отвору, від якого розпливається кров», — пояснює автор логотипу.
Малюнок доповнює датування Другої світової війни і напис: «Ніколи знову».
http://www.mediaport.ua/nikogda-bolshe- ... -lentochku