Красивий новий логотип: як сховати огидний вміст під привабливою обгорткою
2011-03-25
Як з’ясувалося напередодні нового курортного сезону, Криму потрібен логотип. На ХХ Міжнародній туристичній виставці-ярмарку «Крим. Курорти. Туризм-2011» голова Республіканського комітету Криму з інформації Вадим Волченко заявив про початок конкурсу на новий логотип Криму. Мовляв, попередній застарів, потрібен сучасніший, і якщо курорт себе поважає, то мусить мати лого – а без нього годі й мріяти про розвиток і повагу з боку інших.Що ж, пане голово Рескомінформу, хочете логотипів? Їх є у нас!
Безумовно, стильний, сучасний, якісний логотип – це і є «обличчя» Криму. І як тільки він з’явиться – повага до півострова з боку туристів з усього світу миттєво зросте.
Красивий, універсальний логотип відразу ж зробить привабливими кримські халупи, надбудови, мансарди, сараї, курники та інші будівлі, що їх гостинні кримчани називають «Жильйо недорого». Той же самий логотип має переконати туристів, що це дійсно «недорого», і нема чого порівнювати яскравий комфортабельний Крим з усілякими задрипаними Туреччинами та Єгиптами. Мабуть, не варто й сумніватися, що під магічним впливом нового логотипу ненав’язливий кримський сервіс також постане перед відпочиваючими вершиною мистецтва обслуговування клієнтів, до того ж – вершиною зовсім недорогою.
Виходячи з цього, запропонуємо пану Волченку ось такий варіант логотипу Криму - курортний:
Що ще здатен зробити логотип? Без сумніву, він змусить по-іншому глянути на Крим усіх, хто полюбляє активний відпочинок. Туристи з розумінням почнуть ставитися до місцевого туристичного колориту: приватних володінь, які повільно, але стабільно відкушують найбільш ласі шматки кримської землі. Тримаючи в уяві логотип, вони будуть лояльними до «типочків» в камуфляжі, котрі під виглядом лісників вимагають з туристів гроші за все – за стоянку, за вогнище, за прохід, за пронос рюкзаку, за наявність в трикілометровій зоні навколо туриста фекалій гірських тварин – фантазія місцевих лісо-гопників меж не має. Логотип також засвідчить, що це лише вимушена необхідність – наявність відмороженого бидла з замашками рекетирів серед робітників держохорони, котрі стоять на варті мисливських угідь наших можновладців.
Отже, другий варіант кримського логотипу для пана Волченка – туристичний:
Ну, й наостанок: слід сподіватися, що наявність оновленого логотипу «малої батьківщини» змінить пріоритети самих кримчан – і вони все ж таки зрозуміють, що земля, яка себе поважає, не може знаходитися в часовому вакуумі. І що для того, щоб щось змінювалося навколо тебе, треба просто працювати. А крім того - включити мозок і припинити битися в істериці під радянськими прапорами, повторюючи, як закляття, шизофренічну маячню про «руській язик», «фашістав», «сотонато» тощо. Звісно, якщо жителі Криму бачать свій півострів в майбутньому винятково як заповідник для «ужраних» росіян, то працювати та змінювати щось їм категорично забороняється.
Тому наш третій варіант логотипу Криму буде таким:
Дуже хотілося б сподіватися, що Крим таки почне змінюватися – хоча б з логотипу. Але чи можливо це в принципі? Адже конкурс на створення логотипу вже зі старту викликав чималий скепсис. Так, кримські ЗМІ повідомили, що електронна адреса, на яку мали надсилати роботи, виявилася взагалі незареєстрованою; технічні умови конкурсу також неможливо було з’ясувати. Недоліки в організації? Чи черговий розподіл призового фонду в 150 тисяч гривень між «своїми»? Побачимо.