Ірпінська міська рада оголошує конкурс на визначення логотипу (бренду) міста «Ірпінь – місто здоров’я».
П'ятниця, 10 липня 2015
Конкурс проводиться згідно з розпорядженням Ірпінського міського голови від 9 липня 2015 року №132 «Про проведення конкурсу на створення логотипу міста Ірпінь».
Призовий фонд складає 3000 (три) тисячі гривень, що є благодійними коштами.
Мета конкурсу – створення унікального бренду м. Ірпінь, що сприятиме поліпшенню іміджу міста, реалізації міжнародних проектів, залученню інвестицій, формуванню бізнес-середовища, туристичної привабливості території.
У конкурсі можуть брати участь як фізичні, так і юридичні особи та автори, незалежно від професійного рівня та громадянства.
Вимоги до запропонованих логотипів (брендів) міста «Ірпінь – місто здоров’я»:
- оригінальність ідеї та зміст художнього рішення, які будуть відображати мету і завдання Конкурсу;
- унікальний, оригінальний, сучасний, лаконічний, багатогранний графічний елемент;
- графічний файл зображення;
- кольорове рішення (можливість відтворення в кольоровому, монохромному вигляді);
- пояснення значення використання кольорів та графічних елементів;
- приклади для використання логотипу міста на сувенірній і поліграфічній продукції;
- можливість розміщення на будь-яких поверхнях (папір, картон, скло, дерево, метал);
- приклади поєднання логотипу разом з офіційною символікою міста;
- надання письмового обґрунтування змісту логотипу у паперовому та електронному вигляді.
- можливість створення бренду міста на основі логотипу.
- допустимий формат файлів: .jpg, .png
- допустимий розмір графічного файлу: А3 (3508x4961 pxl), горизонтальна орієнтація.
- вимоги до графічного файлу: 300 dpi, RGB.
Етапи конкурсу:
- конкурс оголошується з 10 липня 2015 року;
- прийом заявок триматиме до 10 серпня 2015 року;
- протягом конкурсного періоду з 10 серпня по 30 серпня, через Інтернет-опитування громада обере п’ять найкращих робіт;
- 24 серпня у міському парку ім. В. Правика, за результатами голосування, буде обрано найкращий логотип (бренд) міста;
- логотип (бренд) переможця конкурсу виноситься на затвердження сесії Ірпінської міської ради.
Конкурсна пропозиція має містити:
- назву, яка має бути реалізована в логотипі Ірпеня (графічно);
- слоган, який може бути реалізований в логотипі «Ірпінь – місто здоров'я» (контекстно).
Комунікаційні завдання:
- популяризація здорового способу життя та рекреації;
- туристична привабливість регіону;
- інвестиційна привабливість;
- популяризація перспектив розвитку міста.
Емоційні цінності, які може передавати логотип міста:
- природничі переваги регіону;
- здорове суспільство;
- інтернаціональність;
- прогресивність;
- динамічність;
- комфорт для життя;
- екологічність;
Візуальні якості логотипу:
- змістовність;
- легкість;
- адаптивність;
- трендовість.
Заявки приймаються за електронною адресою
info@imr.gov.ua, довідки за телефоном 60-096 (контактна особа: начальник відділу інформаційного забезпечення Людмила Горбата) до 10 серпня 2015 року.
http://imr.gov.ua/news/642-ogoloshuetsy ... -zdorov-ya